אזורי חלוקה: רחבי הארץ | עלות משלוח בהזמנות עד 500 ש"ח: ללא תרופות - 30 ש"ח | כולל תרופות - 40 ש"ח | מעל ל 500 ש"ח - משלוח חינם

חיפוש
תפריט סגור

סוויס רליף ספריי גל להקלה מקומית של כאבים 25 גרם

סוויס רליף ספריי גל להקלה מקומית של כאבים 25 גרם
25 גרם
ברקוד: 7290012596018

69 .59 ₪278.36 ל-100 גרם

i h

תיאור מוצר

סוויס רליף ספריי גל להקלה מקומית של כאבים. להקלה מקומית של כאב ודלקת בעקבות פגיעה במפרקים ובפרקים. ספריי גל הינו תרסיס המכיל תמיסה. בעת ריסוס העור, התמיסה הופכת לגל. יש לעיין בעלון לצרכן
קישור לחוברת מידע באתר משרד הבריאות

מידע על ספריי רליף ג'ל

תכשיר זה הינו ספריי נגד כאבים להקלה של דלקות וכאבים קלים עד בינוניים, עקב פגיעה במפרקים קטנים. כמו תכשירים רבים נוספים להקלה על כאבים, גם ל- ספריי swiss reliefיכולות להיות תופעות לוואי. מי שחווה עקב שימוש בסוויס רליף ספריי ג ל תופעות לוואי יכול לצמצם אותן על ידי כך שישתמש בתכשיר לפרק הזמן הקצר ביותר שבאפשר, ובמינון הכי נמוך שמוביל לתוצאות אפקטיביות, והכל כמובן לפי הנחיות הרופא/הרוקח.

כאשר מתיזים את הספריי על העור הוא הפוך לג'ל, ולפיכך יש להתיז אותו על אזורים נפוחים או כואבים, כאשר הבקבוק זקוף, עם הסרה של מכסה המגן. בדרך כלל, יש להתיז 3 פעמים ביום אם מדובר בילדים, ואם מדובר בבני נוער מעל גיל חמש עשרה ומבוגרים ניתן להתיז 4 או 5 פעמים ביום. בכל מכל, יש להתיז לפי גודלו של האזור, ולא לעבור את המנה הבודדת המקסימאלית של חמש התזות, ואת המנה המרבית ביום של חמש עשרה התזות.

אחרי ההתזה יש לעסות את הג'ל בעדינות לעור ולאחר מכן לשטוף את הידיים, ולזכור כי לפני הייבוש הג'ל עלול להכתים בגדים. יש להפסיק את השימוש בתרופה כאשר חל שיפור בנפיחות ובכאבים, ובכל מקרה לא להשתמש יותר משבוע מבלי להתייעץ עם הרופא. אם חלה החמרה בתסמינים יש לפנות לרופא לכל היותר כעבור שלושה ימים.

דרך האתר של בית מרקחת הנגב ניתן להזמין ספריי לכאבים במחיר נוח, בקלות ובמהירות. כמו כן, אנו מזמינים אתכם להכיר מוצרים נוספים לחום וכאבים המוצעים באתר, ובמידה ואתם זקוקים להכוונה מקצועית או לסיוע בביצוע ההזמנה הנכם מוזמנים לפנות אל הצוות המקצועי של בית מרקחת הנגב בטלפון 08-6277016.

0.0 0
ממוצע דירוגים:
הוספת חוות דעת סגור
  • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
*
*
  • גרוע
  • מעולה
*
*
*
שירות לקוחות