אזורי חלוקה: רחבי הארץ | עלות משלוח בהזמנות עד 500 ש"ח: ללא תרופות - 30 ש"ח | כולל תרופות - 40 ש"ח | מעל ל 500 ש"ח - משלוח חינם

חיפוש
תפריט סגור

תחליב הגנה מהשמש אידיאל סוליי SPF+50

תחליב הגנה מהשמש אידיאל סוליי SPF+50
300 מ"ל
ברקוד: 3337871322694

145 ₪48.33 ל-100 מ"ל

i h

תיאור מוצר

מרכיבים פעילים:Mexoryl® + מינראליים המעניקי הגגנה גבוהה במיוחד מקרני UVA וקרני UVB. מים טרמליים ממעיינות וישי נבדק גם בישראל על עור רגיש. היפואלרגני. ללא פראבן. הגנה מקרני השמש UVA ו- UVB בהתאם להמלצות התקן האירופאי. עורך מוגן מפני התוצאות המזיקות של החשיפה לשמש, כתמים חומים והזדקנות מוקדמת של העור.

אזהרות: יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. אין לבלוע. להרחיק מילדים. אין להשתמש במוצר אם ידועה רגישות לאחד ממרכיביו. חשיפה ממושכת לשמש הנה מסוכנת. אין לחשוף לשמש ישירה ילדים ותינוקות. המוצר אינו מספק 100% הגנה מפני קרינת השמש ולכן אין לשהות בשמש זמן רב גם לאחר המריחה. יש למרוח את התכשיר בתדירות גבוהה ובנדיבות, בעיקר לאחר שחייה, ניגוב או הזעה. יש להשתמש במוצרים בעלי מסנן קרינה המעניק הגנה מספקת עבור העור שלך. יש להימנע ממגע באזור העיניים ובמקרה של מגע כזה, יש לשטוף מיד וביסודיות. יש לנקוט בכל אמצעי ההגנה הנדרשים כגון: התכסות בטריקו, כובע ומשקפי שמש. יש להימנע מחשיפה לשמש גם אם נעשה שימוש בתכשיר הגנה. להרחיק מילדים. היפואלרגני. ללא פראבן. ללא בושם.
אופן השימוש: יש למרוח את התחליב על כל הגוף בצורה אחידה לפני כל חשיפה לשמש. מומלץ למרוח פעמים ברציפות כדי ליצור שכבה נדיבה ואחידה של מקדם ההגנה שתכסה את כל חלקי העור החשופים לשמש. יש להימרח כל שעתיים ומומלץ במקרים של הזעה, כניסה למים ו/או ניגוב העור במגבת להימרח שוב. מומלץ להימנע מחשיפת תינוקות לשמש.

0.0 0
ממוצע דירוגים:
הוספת חוות דעת סגור
  • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
*
*
  • גרוע
  • מעולה
*
*
*
שירות לקוחות