אזורי חלוקה: רחבי הארץ | עלות משלוח בהזמנות עד 500 ש"ח: ללא תרופות - 30 ש"ח | כולל תרופות - 40 ש"ח | מעל ל 500 ש"ח - משלוח חינם

חיפוש
תפריט סגור

קרם הגנה אנטי-אייג'ינג לפנים SPF50 וישי vichy

קרם הגנה אנטי-אייג'ינג לפנים, טיפוח נוגד חמצון 3 ב-1 הגנה גבוהה נגד קרני SPF50 UV
50 מ"ל
ברקוד: 3337875585231

119 ₪0.00 ל-0 מ"ל

i h

תיאור מוצר

מתאים לעור רגיש. לא קומודוני
מתאים לכל סוגי העור

קרם הגנה אנטי-אייג'ינג לפנים SPF50 וישי vichy

קרם הגנה אנטי-אייג'ינג לפנים, טיפוח נוגד חמצון 3 ב-1 הגנה גבוהה נגד קרני SPF50 UV

שגרה יומיות לטיפוח העור

קרם וישי לפנים יכול להפוך לחלק משגרת הטיפוח היומיומית שלך, בעודו מכיל במוצר אחד 3 היבטים חשובים. ראשית, קרם הגנה וישי לפנים מכיל הגנה חזקה ביותר כנגד קרינת השמש ברמה של SPF50. כידוע, השמש בארצנו קופחת במרבית ימות השנה, ובתוך כך חשיפה לא מבוקרת גורמת לנזקים לרקמות השונות, בדגש על הרקמות העדינות של עור הפנים – דבר המוביל לכתמים, שינויי גוון והתרבות קמטים. על כן, תמיד כדאי לבחור תכשירים כמו קרם הגנה של וישי, ולעשות בהם שימוש יומיומי בהתאם לחשיפה.

יחד עם זאת, וישי קרם הגנה עושה הרבה יותר מאשר להגן על פנייך מהשמש. הוא מכיל גם רכיבי אנטיאייג'ינג התורמים להאטת תהליכי ההזדקנות הטבעיים. כידוע, עור הפנים נוטה לאבד נוזלים, חומרי הזנה, חומצה היאלורונית וחלבונים המקנים לו את גמישותו ומוצקותו. תכשירי אנטיאייג'ינג כמו וישי קרם הגנה לפנים מחזירים לעור חלק מהמרכיבים, ומעודדים את בריאותו.

ולבסוף, הקרם של המותג מכיל גם נוגדי חמצון. אנו רגילות לחשוב שחמצן הינו יסוד חיוני וחיובי לבריאות, אך התחמצנות של חומרים בגוף דווקא פוגעת בהם ומוציאה אותם מכלל שימוש. נוגדי החמצון שבתכשיר מקטינים את רמת החמצון ובכך שוב תורמים לרעננות העור ולשמירה על מראה בריא וצעיר.

דרך האתר של בית מרקחת הנגב ניתן להזמין קרם הגנה וישי במחיר נוח, בקלות ובמהירות. כמו כן, אנו מזמינים אותך להכיר מוצרים נוספים של דרמוקוסמטיקה לטיפוח העור, העיניים, השפתיים, השיער, הצוואר ועור הפנים. במידה ואת זקוקה להכוונה מקצועית או לסיוע בביצוע ההזמנה פני אל הצוות המקצועי של בית מרקחת הנגב בטלפון 08-6277016.

0.0 0
ממוצע דירוגים:
הוספת חוות דעת סגור
  • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
*
*
  • גרוע
  • מעולה
*
*
*
תגיות מוצר
שירות לקוחות