אזורי חלוקה: רחבי הארץ | עלות משלוח בהזמנות עד 500 ש"ח: ללא תרופות - 30 ש"ח | כולל תרופות - 40 ש"ח | מעל ל 500 ש"ח - משלוח חינם

חיפוש
תפריט סגור

קנאביס רפואי באר שבע

המדריך לרכישת קנאביס רפואי באר שבע

בית מרקחת "הנגב" חי ופועל בבאר שבע ומשרת את כל אוכלוסיית הדרום, תושבי העיר והסביבה, חיילים ואזרחים כאחד. בית המרקחת, שהיה הראשון להיפתח בנגב, מספק מענה גם למטופלי הקנאביס הרפואי על כל דרישותיכם ועובד עם קופות החולים, עם משרד הביטחון ועם צבא הגנה לישראל. בית המרקחת מספק קנאביס רפואי למבוטחי קופות החולים מכבי, לאומית ומאוחדת ובלבד שהינם בעלי רישיון של משרד הבריאות.



ניתן להשיג אצלנו את המחירים התחרותיים ביותר באזור, תפרחות טריות באצוות אחרונות וכמובן שירות מעולה.

ניתן לצפות במלאי עדכני של קנאביס בית מרקחת הנגב באתר כאנביסאיזי קנאביס לקבל עדכונים בערוץ ה TELEGRAM שלנו או לצפות בתפריט המעודכן לעכשיו לחץ כאן

כפתור מלאי כנאביס

כמה מילים על בית המרקחת של הנגב

בנוסף לקנאביס רפואי, בבית מרקחת "הנגב" ניתן למצוא שלל של מוצרים שונים לרבות מגוון של תרופות שונות כולל אפשרות ייבוא תרופות עם טפסי 29ג'. בנוסף למרשמי קנאביס באר שבע בית המרקחת מקבל גם הזמנות לתרופות מיוחדות אותן ניתן להזמין דרכינו בקלות וביעילות. עוד מציע בית המרקחת הכנות מיוחדות לתרופות ספציפיות, הומיאופתיה, בדיקות רפואיות שונות, ציוד קוסמטי, ציוד אורתופדי ובנוסף, בבית המרקחת תוכלו לקבל ייעוץ רוקחי מלא.

בית המרקחת שמהווה את סמל חידושה של ההתיישבות היהודית בנגב, מספר את סיפורה העשיר בהיסטוריה של באר שבע גם במבנה בו הוא פועל. המבנה שהיה הראשון להבנות בצורתו בעלת שתי הקומות הוקם על ידי הטורקים עוד בשנת 1901. המבנה הוקם במעמד מיוחד שכלל את הבאתם של מהנדסיו והאדריכלים שלו כל הדרך מאירופה רק כדי לתכנן ולהקימו. התוצאה כנראה הצדיקה את המאמץ, שכן לא רק שמדובר על מבנה שעודנו עומד וקיים, אלא הוא היה ונשאר מבנה מרשים במיוחד, בעל תכנון ארכיטקטוני ייחודי עם אלמנט מיוחד של קשתות שמעטרות את התקרה. מראהו הייחודי של המבנה הפך אותו למלון המרכזי של האזור באותם ימים. היום הוא מהווה היכל להגשת תרופות ומזור.

קנאביס רפואי באר שבע

קבלת רישיון קנאביס באר שבע

על מנת לרכוש קנאביס רפואי במדינת ישראל יש לקבל מרשם, אותו ניתן לקבל רק בהתקיים רישיון של משרד הבריאות לשימוש בקנאביס רפואי. באתר של משרד הבריאות ניתן לראות את רשימת ההתוויות לקבלת רישיון ואלו כוללות רשימה די ארוכה, מתעדכנת ומתארכת של תסמונות, מחלות ומצבים שונים. ברשימה ניתן למצוא מצבים כמו: פוסט טראומה, בעיות אורתופדיות, קבלת טיפולים לסרטן ועוד. ככל שהמחקר של קנאביס רפואי גדל ומעמיק נגלה שהשפעתו של הקנאביס מיטיבה ותרפויטית בעוד ועוד תסמינים. רשימת ההתוויות גדלה בהתאמה. אולי לא בקצב משביע רצון דיו, בטח בקרב האנשים שזקוקים לקנאביס רפואי אך מצבם לא כלול ברשימת ההתוויות, אך המגמה קיימת, ברורה ומובהקת.

הדרך המקובלת לקבל רישיון לקנאביס רפואי, נכון להיום, עדיין עוברת בדרך כלל דרך שלילת תרופות אחרות קודם. לפעמים זה הרבה תרופות שאת השפעתם יש למצות תחילה למתן קנאביס. יחד עם זאת ולאור נגישות המידע וגם התרופה במקומות שונים בעולם, וכן גם בצינורות הלא פורמליים יש לא מעט אנשים שמשתמשים בקנאביס כתרופת בחירה ולא כתרופה שנותרה לאחר תהליך מיפוי. את הרישיון לקנאביס יכול להנפיק רק רופא מורשה של משרד הבריאות שקיבל הרשאה להנפיק רישיונות לקנאביס רפואי. את האבחנה קובע הרופא על בסיס כל הנתונים שעומדים לרשותו, אלה מעידים על המצב הדורש והתואם להתוויות הקיימות. לכן חשוב להגיע אל הרופא מוכנים עם כל האישורים הנחוצים לתהליך.

כמו כל תרופה אחרת גם קנאביס רפואי לא מתאים לכל אחד ובפרט אם אתם מתחילים טיפול חשוב מאד להצטייד בכל הידע הנחוץ תחילה. לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי עם רוקחת אנא פנו לטל. 08-6277016 או כתבו לנו לכתובת המייל Info@hanegev.co.il, וצוות הרוקחים של בית המרקחת בניהולה של הגב' צילה שטרייכמן- הרוקחת האחראית ישמחו לספק את המידע החיוני לשימוש בטוח ואפקטיבי.

לפני תחילת השימוש בתכשיר יש לעיין בעלון לצרכן ולקבל הדרכה קלינית מרוקחת או רופאה אודות אופן ומטרות השימוש, קונטרה- אינדיקציות עם תכשירים אחרים, תופעות לוואי אפשריות ומצבים מעוררי חשד שמחייבים פנייה לרופא או מיון. המידע באתר זה אינו מהווה חלופה לייעוץ מקצועי.

**לא ניתן לשלם במזומן עבור משלוח**

שירות לקוחות