אזורי חלוקה: רחבי הארץ | עלות משלוח בהזמנות עד 500 ש"ח: ללא תרופות - 30 ש"ח | כולל תרופות - 40 ש"ח | מעל ל 500 ש"ח - משלוח חינם

חיפוש
תפריט סגור

קלמין תרחיף להקלה בגרד

קלמין תרחיף להקלה בגרד
100 מ"ל
ברקוד: 7290008103503

13 .38 ₪13.38 ל-100 מ"ל

i h

תיאור מוצר

קלמין תרחיף להקלה בגירויי עיר שונים. אין להשתמש בתרופה אם ידועה רגישות לאחד ממרכיביה. לאזהרות נוספות - יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש.  בהעדר הוראה אחרת מהרופא המינון המומלץ הוא: נער/י את הבקבוק ומרח/י קלות על פני העור הפגוע ואפשר/י יבוש המקום. ניתן לבצע את הפעולה מספר פעמים ביום לפי הצורך.  אם לא חל שיפור במצבך תוך שבוע ימים יש לפנות לרופא.  להוראות שימוש נוספות - יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש.  שים/י לב ! לא לבלוע ! תרופה זו מיועדת לשימוש חיצוני בלבד. יש להימנע ממגע עם העיניים ורקמות ריריות כגון פה, אף.  יש לעיין בעלון לצרכן
קישור לחוברת מידע באתר משרד הבריאות

דברים שחשוב לדעת על תרחיץ קלמין

לפני שאתם מזמינים דרך האתר שלנו תרחיץ קלמין כדאי שתדעו כמה דברים עליו. קודם כל, קלמין הוא מרכיב הנועדה להקלה על גירויים בעור מסוגים שונים, ובעצמו מהווה למעשה תחמוצת של אבץ עם תחמוצת של ברזל. תרחיץ קלמין לפצעים פועל על ידי הצרה של הנקבוביות בעור ומכאן לייבוש האזור שעליו מורחים אותו. הוא תורם להקטנת התחושה באזור וגם תורם לחיטוי תוך מניעה של זיהומים הנובעים לא פעם מגירודים חוזרים ונשנים המייצרים פצע.

בין היתר, משתמשים בקלמין כתרחיץ עבור בעיות עור כמו גרדת ואקזמה ומחלות עור מסוימות, ובנוסף הוא ידוע בהקלה על עקיצות של חרקים. כמובן שהוא נועד אך ורק לשימוש חיצוני. התרחיץ מתחיל להשפיע באופן מיידי וזהו יתרון חשוב שלו, כמו גם ההשפעה הממושכת שיכולה להיות אפילו כמה שעות. חשוב לציין כי לצורך רכישת תרחיץ קלמין ויטאמד או חברות אחרות לא צריך מרשם רופא, אך כדאי להיוועץ בו או ברוקח, וכאמור יש לקרוא את המידע המצורף לתכשיר.

דרך האתר של בית מרקחת הנגב ניתן להזמין תרחיץ קלמין במחיר נוח, בקלות ובמהירות. כמו כן, אנו מזמינים אתכם להכיר מוצרים נוספים לבריאות העור כגון משחות, טיפול בפטרת, טיפול ביבלות, טיפול ביובש וכוויות, טיפול בפצעי בגרות ועוד. במידה ואתם זקוקים להכוונה מקצועית או לסיוע בביצוע ההזמנה הנכם מוזמנים לפנות אל הצוות המקצועי של בית מרקחת הנגב בטלפון 08-6277016.

0.0 0
ממוצע דירוגים:
הוספת חוות דעת סגור
  • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
*
*
  • גרוע
  • מעולה
*
*
*
שירות לקוחות