אזורי חלוקה: רחבי הארץ | עלות משלוח בהזמנות עד 500 ש"ח: ללא תרופות - 30 ש"ח | כולל תרופות - 40 ש"ח | מעל ל 500 ש"ח - משלוח חינם

חיפוש
תפריט סגור

ספריי פרופוליס FEEL בתוספת מרווה

פרופוליס ואכינצאה בתוספת מרווה וכורכום
20 מ"ל
ברקוד: 7290016558081

44 .90 ₪224.50 ל-100 מ"ל

i h

תיאור מוצר

פרופוליס ואכינצאה בתוספת מרווה וכורכום

מרכיבים מצוינים לבריאות הגרון

ספריי לגרון כואב FEEL מכיל מרכיבים מצוינים לבריאות הגרון. ראשית, בספריי נגד כאבי גרון זה יש אכינצאה, תמצית של צמח מרפא שידוע בהקלה על בעיות ומחלות של דרכי הנשימה העליונות, וכמו כן מחזק את המערכת החיסונית וטוב להתמודדות עם דלקות. באכינצאה יש הרבה נוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים התורמים להפחתת דלקתיות ולהקלה על קשיי נשימה, ליחה, כאבי גרון ונזלת.

בפרופוליס ספריי לגרון יש כמובן גם פרופוליס. מדובר בחומר המיוצר על ידי דבורים במטרה לחט את הכוורת ולהגביר את חוסנה ועמידותה בפני מזיקים. מזה דורות רבים נעשה בו שימוש להתמודדות עם בעיות של הגרון ומערכת הנשימה והגנה מפני זיהומים שונים, וגם בו יש נוגדי חמצון רבים המגנים מפני תהליכי חמצון של הרקמות וכנגד מזיקים.

עוד רכיב שיש בספריי פרופוליס לגרון הוא כורכום, תבלין מוכר בכל מטבח שיש וגם מרכיב חשוב ברפואת צמחי המרפא. לכורכומין, החומר הפעיל בכורכום, יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון. בין היתר הוא תורם לחיזוק המערכת החיסונית, להתמודדות עם דלקות, לניקוי רעלים, להאטה של תהליכי הזדקנות, ועוד הרשימה ארוכה.

דרך האתר של בית מרקחת הנגב ניתן להזמין ספריי לגרון פרופוליס במחיר נוח, בקלות ובמהירות. כמו כן, אנו מזמינים אתכם להכיר מוצרים נוספים לכאבי גרון, ובמידה ואתם זקוקים להכוונה מקצועית או לסיוע בביצוע ההזמנה הנכם מוזמנים לפנות אל הצוות המקצועי של בית מרקחת הנגב בטלפון 08-6277016.

0.0 0
ממוצע דירוגים:
הוספת חוות דעת סגור
  • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
*
*
  • גרוע
  • מעולה
*
*
*
שירות לקוחות