אזורי חלוקה: רחבי הארץ | עלות משלוח בהזמנות עד 500 ש"ח: ללא תרופות - 30 ש"ח | כולל תרופות - 40 ש"ח | מעל ל 500 ש"ח - משלוח חינם

חיפוש
תפריט סגור

סידן מגנזיום אבץ

בתוספת ויטמין D. שילוב רכיבים אופטימלי
100 קפליות
ברקוד: 7290012497063

52 .43 ₪0.52 ל-1 קפליות

74 .90

₪0.75 ל-1 קפליות

משתתף במבצעים:

i h

תיאור מוצר

בתוספת ויטמין D. שילוב רכיבים אופטימלי

אופן השימוש: 1-3 קפליות ליום עם הארוחה
אזהרות:
קבוצת גיל:
כשרות: כשר
טבעוני: לא

מינרלים חיוניים לבריאותכם

תוסף סידן מגנזיום אבץ מעניק לגופכם 3 מינרלים חשובים ביותר. ראשית, בתוסף סידן מגנזיום ואבץ יש כמובן את האבץ, שיש לו תפקיד חשוב בבנייה של חלבונים ובייצור תאי מערכת החיסון. הרקמות בהן יש הכי הרבה אבץ מצויות בשרירים, וכמו כן הוא חשוב מאוד לתפקודי הכבד, העור, העיניים, הלבלב, הכליות ועוד. למעשה, בלי האבץ כמה מאות של זרזי תהליכים בגוף לא היו מסוגלים לתפקד היטב, על כל המשתמע מכך לבריאותכם.

המרכיב השני בתוסף מגנזיום, סידן ואבץ הוא כמובן הסידן. מדובר במינרל בעל השכיחות הגבוהה ביותר בגוף, המשתתף בתהליכים רבים ובעיקר בבניית העצמות בגיל ההתבגרות ובילדות. מלבד זאת, הוא משחק תפקיד חיוני בקצב הלב, בפעילות השרירים, בבריאות העור, בפעילותם של אנזימים והורמונים, בקרישת דם, בפעילותה של מערכת העצבים, ועוד. חשוב לציין כי על מנת להיספג היטב בגוף הסידן זקוק לויטמין D, כפי שיש בתוסף סידן מגנזים ואבץ.

ולבסוף, לצד סידן ואבץ מגנזיום הוא מינרל חשוב ביותר לפעילות הלב, מערכת העצבים, מערכת החיסון, לרמות הסוכר בדם, לבנייה של עצמות, לפעילות שרירים וללחץ הדם. הוא גם עוזר לייצור חלבונים, למניעה של עצירות, לשיפור פעילות מערכת העיכול, למניעת עצירות ועוד.

דרך האתר של בית מרקחת הנגב ניתן להזמין מגנזיום אבץ סידן במחיר נוח, בקלות ובמהירות. כמו כן, אנו מזמינים אתכם להכיר עוד תוספים המכילים מינרלים כגון סידן, ברזל, אשלגן ואבץ . במידה ואתם זקוקים להכוונה מקצועית או לסיוע בביצוע ההזמנה הנכם מוזמנים לפנות אל הצוות המקצועי של בית מרקחת הנגב בטלפון 08-6277016.

0.0 0
ממוצע דירוגים:
הוספת חוות דעת סגור
  • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
*
*
  • גרוע
  • מעולה
*
*
*
שירות לקוחות