אזורי חלוקה: רחבי הארץ | עלות משלוח בהזמנות עד 500 ש"ח: ללא תרופות - 30 ש"ח | כולל תרופות - 40 ש"ח | מעל ל 500 ש"ח - משלוח חינם

חיפוש
תפריט סגור

סטרפסילס דבש לימון

סטרפסילס - עזרה ראשונה לגרון כואב.תרופה להקלת כאבי גרון אצל מבוגרים וילדים - לכסניות אנטיספטיות למציצה בטעם דבש לימון
36 לכסניות
ברקוד: 7290101864172

37 .48 ₪1.04 ל-1 לכסניות

i h

תיאור מוצר

סטרפסילס - עזרה ראשונה לגרון כואב.תרופה להקלת כאבי גרון אצל מבוגרים וילדים - לכסניות אנטיספטיות למציצה בטעם דבש לימון

אזהרות: אין להשתמש בתרופה זו לעיתים קרובות או תקופה ממושכת בלי להיוועץ ברופא. אם הינך רגיש/ה למזון כלשהו או לתרופה כלשהי, עליך להודיע על כך לרופא לפני נטילת התרופה. הלכסניות מכילות סוכר ואינן מומלצות לשימוש בחולי סכרת. תגובות בין תרופתיות אם הינך נוטל/ת תרופה נוספת או אם גמרת זה עתה הטיפול בתרופה אחרת, עליך לדווח לרופא כדי למנוע סיכונים או אי יעילות הנובעים מתגובות בין תרופתיות. תופעות לוואי בנוסף לפעילות הרצויה של התרופה בזמן השימוש עלולות להופיע השפעות לוואי. תופעות המחייבות התייחסות מיוחדת גירוי, פריחה או דלקת מקומיים (שלא היו קיימים לפני השימוש בתכשיר) (נדיר): הפסק/י הטיפול ופנה/י לרופא. בכל מקרה שבו הינך מרגיש/ה תופעות לוואי שלא צויינו בעלון זה, או אם חל שינוי בהרגשתך הכללית עליך להתייעץ עם רופא. תופעות לוואי ותגובות בין תרופתיות בילדים על ההורים לדווח לרופא המטפל על כל תופעות לוואי וכן על כל תרופה נוספת הניתנת לילד/ה! ראה/י לעיל תופעות לוואי מיוחדות שפורטו.
אופן השימוש: מינון מקובל בהעדר הוראה אחרת מהרופא: מבוגרים וילדים: לכסניה אחת למציצה כל 3-2 שעות. אין לעבור על המנה המומלצת. תרופה זו אינה מיועדת בדרך כלל לילדים ותינוקות מתחת לגיל שש. אם לא חל שיפור במצבך תוך מספר ימים יש לפנות לרופא. כאב גרון חמור, ממושך או המלווה בחום, כאב ראש או בחילה והקאות, מחייב התייעצות מיידית עם הרופא. אופן השימוש התרופה חייבת להיות מומסת בפה. אין ללעוס או לשבור את הלכסניה. יש למצוץ הלכסניה לאט.
קישור לחוברת מידע באתר משרד הבריאות

0.0 0
ממוצע דירוגים:
הוספת חוות דעת סגור
  • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
*
*
  • גרוע
  • מעולה
*
*
*
שירות לקוחות