אזורי חלוקה: רחבי הארץ | עלות משלוח בהזמנות עד 500 ש"ח: ללא תרופות - 30 ש"ח | כולל תרופות - 40 ש"ח | מעל ל 500 ש"ח - משלוח חינם

חיפוש
תפריט סגור

סטרפן דבש ולימון

תרופה להקלה בטווח קצר בסימפטומים של כאבי גרון כגון צריבה בגרון ונפיחות בגרון במבוגרים וילדים מעל גיל 12 - מתחיל להקל תוך 2 דק' ועד 4 שעות (בדומה להשפעה בקבוצת הביקורת)
16 לכסניות
ברקוד: 7290108201369

31 .50 ₪1.97 ל-1 לכסניות

i h

תיאור מוצר

תרופה להקלה בטווח קצר בסימפטומים של כאבי גרון כגון צריבה בגרון ונפיחות בגרון במבוגרים וילדים מעל גיל 12 - מתחיל להקל תוך 2 דק' ועד 4 שעות (בדומה להשפעה בקבוצת הביקורת)

אזהרות: לפני הטיפול בסטרפן , היוועץ ברופא אם: o הנך סובל או סבלת בעבר מאסטמה או הנך סובל מאלרגיות. o הנך סובל מדלקת שקדים או אם הנך חושב שאתה סובל מדלקת חיידקית בגרון )הניתנת לטיפול באמצעות אנטיביוטיקה(. o הנך סובל מבעיות בכליה, בלב, או בכבד. o עברת שבץ. o סבלת בעבר ממחלות במערכת העיכול כגון דלקת מעי כיבית (ulcerative colitis ,)מחלת קרוהן. o הנך סובל ממחלה אוטואימונית כרונית )כגון זאבת אדמנתית מערכתית או מחלת רקמת חיבור מעורבת(. o הנך מעל גיל 65 היות והנך נמצא בסבירות גבוהה יותר לסבול מתופעות הלוואי המופיעות בעלון. o הנך בשישה החודשים הראשונים להריון או מניקה. אם אתה נוטל, או אם נטלת לאחרונה, תרופות אחרות כולל תרופות ללא מרשם ותוספי תזונה, ספר על כך לרופא או לרוקח. במיוחד יש ליידע את הרופא או הרוקח אם אתה לוקח: o מינון נמוך של אספירין )עד מינון של 75 מ"ג ליום(. o אנטיביוטיקות מקבוצת הקווינולונים )כגון ציפרופלוקסצין(. o תרופות מרשם המיועדות לדילול הדם או מניעת קרישת דם )כגון וורפרין(. o תרופות לטיפול בלחץ דם גבוה או תרופות לטיפול באי ספיקת לב )תרופות נגד יתר לחץ דם או גליקוזידים(. o תרופות משתנות )כולל תרופות מקבוצת משמרי אשלגן(. o תרופות לדילול דם )נוגדי קרישה או נוגדי טסיות(. o תרופות לשגדון )פרובנציד, סולפינפירזון(. o נוגדי דלקת לא סטרואידים )NSAIDs )אחרים, או קורטיקוסטריאודים כגון: סלקוקסיב, איבופרופן, דיקלופנק סודיום או פרדניזולון(. o תרופות מדכאות מערכת החיסון )כגון ציקלוספורן, טקרולימוס(. o פניטואין )לטיפול באפילספיה(. o מתוטרקסט )לטיפול במחלות אוטואימוניות או סרטן(. o תרופות אנטי סוכרתיות הנלקחות דרך הפה )לטיפול בסוכרת(. o ליתיום או תרופות מקבוצת מעכבים סלקטיבים של קליטה חוזרת של סרוטונין )SSRIs( (לטיפול בדיכאון(. o מיפפריסטון )תרופה להפסקת הריון(. o זידובודין )תרופה לטיפול באיידס(. שימוש בתרופה וצריכת אלכוהול יש להימנע מצריכת אלכוהול במהלך הטיפול בסטרפן, מאחר ואלכוהול מעלה את הסיכון לדימום בקיבה או במעיים. הריון והנקה אין ליטול את התרופה במהלך שלושת חודשי ההריון האחרונים או אם הינך מניקה. התייעצי עם הרופא לגבי שימוש בסטרפן במהלך ששת חודשי ההריון הראשונים. סטרפן משתייך לקבוצת תרופות העלולות להביא זמנית לירידה בפוריות נשים. תופעה זו היא הפיכה עם הפסקת נטילת התרופה. לא סביר שהתרופה, הנלקחת לעיתים לא תכופות, תשפיע על סיכוייך להרות. עם זאת, ספרי לרופא לפני נטילת התרופה אם ידוע על קשיים להרות. נהיגה ושימוש במכונות לא נבדקה השפעת התרופה על יכולת הנהיגה ושימוש במכונות. עם זאת, סחרחורת והפרעות ראייה הן תופעות לוואי אפשריות לאחר שימוש בתרופות ממשפחת נוגדי הדלקת שאינם סטרואידים )NSAIDs .)אם הנך חש בתופעות אלו, הימנע מנהיגה ומשימוש במכונות.
אופן השימוש: עליך לבדוק עם הרופא או הרוקח אם אינך בטוח. מבוגרים, קשישים וילדים מעל גיל 12 שנים: המינון המקובל בדרך כלל הוא לכסניה אחת למציצה/המסה בפה כל 6-3 שעות. יש למצוץ את הלכסניה באיטיות, תוך כדי העברתה באיטיות בחלל הפה וזאת בכדי להמנע מגירוי מקומי. אין ליטול יותר מ-5 לכסניות במשך תקופה של 24 שעות. אין לעבור על המנה המומלצת. תרופה זו אינה מיועדת לתינוקות ולילדים מתחת לגיל 12 שנים. יש ליטול את המנה הנמוכה ביותר המשיגה את מטרת השימוש ולמשך התקופה הקצרה ביותר הדרושה להקלה על התסמינים )סימפטומים(. אם הנך חש גירוי בחלל הפה, יש להפסיק את השימוש בתרופה. אין ליטול תרופה זו במשך למעלה מ- 3 ימים אלא בהוראת רופא. אם לא חל שיפור במצבך תוך 3 ימים, או אם חלה החמרה במצבך, או אם הנך סובל מתסמינים )סימפטומים( חדשים, יש לפנות לרופא. אם נטלת בטעות מינון יתר, ייתכן שתחוש בנמנום או בחילה. אם נטלת מנת יתר או אם בטעות בלע ילד מן התרופה, פנה מיד לרופא או לחדר מיון של בית חולים והבא אריזת התרופה איתך, גם אם אתה חש בטוב. אם שכחת ליטול תרופה זו בזמן הדרוש, יש לחזור ללוח הזמנים הרגיל, אך בשום אופן אין לעבור על המנה המומלצת. אם יש לך שאלות נוספות בנוגע לשימוש בתרופה, היוועץ ברופא או ברוקח.
קישור לחוברת מידע באתר משרד הבריאות קישור לחוברת מידע באתר משרד הבריאות

0.0 0
ממוצע דירוגים:
הוספת חוות דעת סגור
  • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
*
*
  • גרוע
  • מעולה
*
*
*
שירות לקוחות