אזורי חלוקה: רחבי הארץ | עלות משלוח בהזמנות עד 500 ש"ח: ללא תרופות - 30 ש"ח | כולל תרופות - 40 ש"ח | מעל ל 500 ש"ח - משלוח חינם

חיפוש
תפריט סגור

מגנזיום בתוספת ויטמין B6

מגנזיום בשילוב ויטמין B6 המסייע לספיגה של המגנזיום
100 טבליות
ברקוד: 33984017207

54 .90 ₪0.55 ל-1 טבליות

i h

תיאור מוצר

מגנזיום בשילוב ויטמין B6 המסייע לספיגה של המגנזיום. המוצר מגיע טבליות קטנות ונוחות לבליעה. המינרלים מבית סולגאר הינם פטנט מקורי של חברת אלביון המבטיח מוצרים איכותיים בעלי ספיגה טובה יותר בגוף.

אופן השימוש: 3-1 טבליות ביום, עם הארוחות
אזהרות: נשים הרות,מניקות,ילדים ואנשים הנוטים תרופות מרשם-יש להיוועץ ברופא.
כשרות: המוצר בהשגחת KOF-K ניו ג'רזי ארה"ב (פרווה)
טבעוני

על מגנזיום וויטמין 6B

כאמור, השילוב של טבליות מגנזיום בתוספת ויטמין b6 מאפשר ספיגה טובה יותר של המינרל החשוב. ויטמין 6B הוא למעשה תרכובות של חומרים שונים המפורקים בכבד, ותפקידם הוא לזרז תגובות של חומצות אמינו, מהן החלבונים בנויים. הויטמין תורם למטבוליזם של החלבונים, לפעילותה של מערכת העצבים ולייצור של תאי דם אדומים. הוא מצוי במזונות רבים ובהם עגבניות, תפוחי אדמה, אורז, קטניות, דגים, אגוזים וביצים, כאשר מחסור בו עלול לגרום לבעיות נוירולוגיות, לעייפות ולאנמיה.

בתוסף מגנזיום ויטמין b6 מסייע לספיגתו של המינרל, שיש לו תפקיד חשוב בפעילות הלב, בפעילות מערכת העצבים, למערכת החיסון, לבניית העצמות, לרמות הסוכר בדם, ללחץ הדם ולפעילות השרירים. הוא גם עוזר לייצור חלבונים, לשיפור פעילותה של מערכת העיכול, למניעת עצירות ועוד. מאידך, מחסור במגנזיום עלול להגביר את הסיכון לבעיות בפעילות הלב, לטרשת נפוצה, לאוסטאופורוזיס, ללחץ דם גבוה, לסוכרת ועוד.

דרך האתר של בית מרקחת הנגב ניתן להזמין מגנזיום עם ויטמין b6 במחיר נוח, בקלות ובמהירות. כמו כן, אנו מזמינים אתכם להכיר עוד תוספים המכילים מינרלים כגון סידן, ברזל, אבץ ועוד. במידה ואתם זקוקים להכוונה מקצועית לגבי מגנזיום ו b6 או לסיוע בביצוע ההזמנה הנכם מוזמנים לפנות אל הצוות המקצועי של בית מרקחת הנגב בטלפון 08-6277016.

0.0 0
ממוצע דירוגים:
הוספת חוות דעת סגור
  • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
*
*
  • גרוע
  • מעולה
*
*
*
שירות לקוחות