אזורי חלוקה: רחבי הארץ | עלות משלוח בהזמנות עד 500 ש"ח: ללא תרופות - 30 ש"ח | כולל תרופות - 40 ש"ח | מעל ל 500 ש"ח - משלוח חינם

חיפוש
תפריט סגור
Back to all

למה חשוב לקבל ייעוץ של רוקח מוסמך לניפוק קנאביס רפואי?

למה חשוב לקבל ייעוץ של רוקח מוסמך לניפוק קנאביס רפואי?

ייעוץ עם רוקח מוסמך לניפוק קנאביס רפואי, שהוא האחראי על מכירת התרופה בבית המרקחת, הוא תהליך חשוב שכדאי לעשות לפני הרכישה הראשונה. מה כדאי לדעת מראש, ומה חשוב לשאול את הרוקח?

מטופלי קנאביס רפואי רוכשים היום את התרופה שלהם באחד מבין כמה עשרות בתי מרקחת הפועלים במרבית חלקי הארץ, אך לא תמיד מתייחסים המטופלים לרכישה זו כאל מעמד בעל חשיבות יוצאת דופן, למעשה, מעמד הרכישה הראשונה של התרופה בבית מרקחת הוא חשוב מאד, מכיוון שזוהי ההזדמנות המושלמת לקבל ייעוץ של רוקח המוסמך להנפקת קנאביס רפואי.

רוקח מוסמך להנפקת קנאביס רפואי הוא רוקח שעבר קורס ייעודי של משרד הבריאות, הנוגע בעיקר לאופני הטיפול השונים ולהשפעות הייחודיות שיש למוצרי קנאביס המיועדים לצריכה בדרכים שונות. הסמכה זו נועדה בעיקר כדי לאפשר לרוקח להעביר את המידע החיוני למטופלים החדשים שנכנסים למערכת ורוכשים לראשונה את התרופה.

ייעוץ עם רוקח מוסמך לפני צריכת קנאביס רפואי – מה חשוב לשאול?

אחד החלקים החיוניים ביותר בייעוץ עם הרוקח האחראי לפני רכישת התרופה, הוא בדיקת האפשרות להיווצרות התנגשויות תרופתיות או בעיית סנכרון תהליכים רפואיים, שתמנע או תגביל את השימוש בקנאביס רפואי או בחלק ממוצריו. רק רוקח מוסמך לניפוק קנאביס רפואי יכול לתת למטופל את הייעוץ החיוני שהוא צריך בתחום זה, ולא מומלץ לסמוך בתחום זה על אף גורם ייעוץ שאינו מוסמך לתת ייעוץ רפואי או תרופתי.כדאי בהחלט להתייעץ עם הנך סובל ממחלות קרדיווסקולריות, סוכרת, סכיזופרניה, מחלות ריאה שימוש באופיואידים, נוגדי דיכאון ועוד..

מידע חיוני נוסף שאמור הרוקח לתת למטופל נוגע לתופעות הלוואי של השימוש במוצרי קנאביס רפואי, שאמנם הינן קלות ולעיתים רבות אינן מורגשות כלל, אך עדיין יש לייחס להן חשיבות מכיוון שהן מופיעות בקרב מטופלים מסוימים ואף עלולות להפריע לאחדים בשגרת יומם במידה והיא משולבת בצריכה אינטנסיבית של התרופה. על תופעות לוואי כדאי תמיד לדעת מראש, וגם במקרה של קנאביס רפואי שאינו מלווה באף תופעת לוואי חמורה, כדאי להכיר את השפעותיו השונות שעלולות להיות מורגשות ולעורר מעט אי נוחות.

התחום האחרון בו מומלץ לקבל ייעוץ של רוקח מוסמך לניפוק קנאביס רפואי הוא נושא המינון. אמנם מינון התרופה – בהיבטים של כמות וריכוז חומרים פעילים – נקבע מראש על ידי הרופא המומחה ומותנה באישור של היק"ר, אך בנוגע למינון היומיומי של השימוש השוטף בתרופה כדאי לקבל גם את חוות דעתו של הרוקח ולשמוע את המלצותיו הפרטניות בכל מקררה לגופו, כפי שמתבצע בעת רכישה של כל תרופת מרשם אחרת.

תגובות
כתוב תגובה סגור
שירות לקוחות