אזורי חלוקה: רחבי הארץ | עלות משלוח בהזמנות עד 500 ש"ח: ללא תרופות - 30 ש"ח | כולל תרופות - 40 ש"ח | מעל ל 500 ש"ח - משלוח חינם

חיפוש
תפריט סגור

ליפטאקטיב ויטמין C

מסייע להבהרת עור הפנים ותיקונו
10 מ"ל
ברקוד: 3337875560931

189 ₪1890.00 ל-100 מ"ל

i h

תיאור מוצר

באופן מיידי: העור בעל תחושה רכה יותר לאחר 10 ימים: עור זוהר יותר וגוון עור אחיד יותר מראה עור חלק יותר העור בעל תחושה גמישה יותר חדשנות לשימוש בתקופות בהן העור חשוף ל:  חילופי עונות, זיהום אוויר, לחץ הפורמולה שלנו מכילה 15% ויטמין C טהור אשר מסייע להילחם בסימני הזדקנות העור. למרקם עור חלק ומראה בהיר יותר, לגוון עור אחיד יותר. הוראות שימוש: לטפטף 4-5 טיפות על כף היד. יש למרוח פעם ביום בעזרת קצות האצבעות על פנים נקיות ויבשות תוך הימנעות מאזור העיניים. יש לחכות מספר רגעים ואז למרוח את קרם הפנים הרגיל שלך. יש להשתמש בשילוב עם תכשיר בעל מקדם הגנה SPF15 לפחות. לשימוש על הפנים בלבד. לשימוש חיצוני בלבד. אין להשתמש יותר מפעם אחת ביום.

אזהרות: לאורך זמן, צבע הפורמולה עשוי להשתנות. פורמולה מרוכזת. תכולת המוצר עשויה לייצר לחץ. יש לפתוח בעדינות. יש להימנע ממגע עם העיניים ובמקרה של מגע כזה יש לשטוף היטב במים. במקרה של יובש או קילוף יש להפחית את השימוש ל2-3 ימים בשבוע עד להסתגלות העור. יש לעיין בהוראות השימוש בעלון לפני השימוש במוצר. לשימוש חיצוני בלבד. יש לאחסן במקום קריר ויבש במצב אנכי.יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. אין לבלוע. אין להשתמש במוצר אם ידועה רגישות לאחד מהמרכיבים. להרחיק מילדים. היפואלרגני. נבדק בפיקוח דרמטולוגי. ללא פראבן. ללא בישום.
אופן השימוש: הצבע עלול להתכהות עם הזמן אך אין לכך השפעה על איכות המוצר. קרא את כל ההוראות לפני השימוש במוצר. לשימוש מבוגרים בלבד. להרחיק מהישג ידם של ילדים. יש להיוועץ ברופא לפני השימוש במוצר במידה ויש לך עור רגיש או מגורה, אם יש לך בעיית עור או אם אתה משתמש בטיפול דרמוטולוגי כלשהו. לפני השימוש על הפנים, יש לבחון את עמידות העור על ידי טפטוף מספר טיפות על החלק הפנימי של המרפק. יש לחכות 24 שעות. במידה ובמהלך תקופה זו לא מופיעות תופעות לוואי (אדמומיות, גרד, כוויה), ניתן לשים את המוצר על הפנים. תחושת עקצוץ זמנית נחשבת נורמלית. המוצר מכיל פורמולה מרוכזת. יש להימנע מאיזור העיניים וממגע ישיר עם העיניים. במקרה של מגע עם העניים יש לשטוף היטב במים באופן מיידי. במקרה של פריחה או רגישות לתכשיר יש להפסק את השימוש ולפנות לרופא. לפני חשיפה לשמש, יש להשתמש בקרם הגנה באיזורים אשר נחשפו למוצר. לשימוש לטווח קצר לפי מידת הצורך. יש לאחסן במקום קריר, הרחיק מחום ואש. עלול להכתים את הבגדים. במהלך השימוש: יש להימנע ממגע עם העיניים, האף והפה. במקרה של גירוי בעין יש להספיק את השימוש ולפנות מיד לרופא עיניים. המוצר מכיל מרכיבים אשר עלולים לגרות את העור. לכן, יש לעקוב אחר כל ההוראות הנוגעות לתדירות ולמשך השימוש במוצר. אם יש אתה חווה תחושת צריבה, יש לשטוף היטב את הפנים באופן מיידי. יש להשתמש במוצר פעם אחת ביום לכל היותר. לאחר השימוש: מוצר זה עלול להפוך את העור שלך לרגיש יותר לקרני השמש ובעל נטייה לכוויות שמש. יש להגן על העור מפני השמש בכל תקופת השימוש במוצר ובמהלך לפחות 7 ימים עוקבים לאחר השימוש האחרון במוצר.יש להימנע מחשיפה לשמש ולהשתמש באביזרים מגנים כגון כובע ושימוש ב UVA/UVB עם מקדם הגנה של לפחות SPF 15. במידה של שהייה ממושכת בשמש יש להשתמש במקדם הגנה בתדירות תכופה יותר. אין להשתמש במיטת שזוף בכל תקופת השימוש במוצר ובמהלך לפחות 7 ימים עוקבים לאחר השימוש האחרון במוצר. במקרה של הופעת סימני גירוי על העור יש לשטוף היטב במים. במקרה של גירוי מתמשך יש להפסיק את השימוש במוצר ולהיוועץ ברופא. יש לשטוף ידיים היטב לאחר השימוש.

0.0 0
ממוצע דירוגים:
הוספת חוות דעת סגור
  • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
*
*
  • גרוע
  • מעולה
*
*
*
שירות לקוחות