אזורי חלוקה: רחבי הארץ | עלות משלוח בהזמנות עד 500 ש"ח: ללא תרופות - 30 ש"ח | כולל תרופות - 40 ש"ח | מעל ל 500 ש"ח - משלוח חינם

חיפוש
תפריט סגור

חגורה לבטן אוריאל URIEL

חגורה לבטן URIEL חגורת בטן נושמת אוורירית תומכת בשרירי הבטן- לשימוש לאחר הלידה וניתוח ITEM 11
ברקוד: 7297046130416

219 .90

i h

תיאור מוצר

חגורה זו מבצעת קומפרסיה ותמיכה לשרירי בטן חלשים עייפים ותפוסים כתוצאה מפציעה, תשישות, חוסר פעילות או ניתוחים כולל ניתוח קיסרי, שאיבת שומן ועוד. אידיאלי לאחר ולאחר ניתוח, ולכן חגורה זה מתאימה למי שמחפשת חגורת בטן לאחר ניתוח קיסרי.

החגורה מעודדת יציבה נכונה ויכולה גם לשמש לעיצוב המותן, וניתן להשתמש בה גם בתור חגורה לבטן אחרי לידה.

מורכב מהחומרים הבאים:

50% כותנה

42% גומי

8% סינטתי

יש לבחור מידה של חגורת בטן אחרי לידה לפי היקף המותן:

היקף של 65-75 ס"מ בחרו במידה XS

היקף של 75-85 ס"מ בחרו מידה S

היקף של 85-95 בחרו מידה M

היקף של 95-105 בחרו מידה L

היקף של 105-115 בחרו מידה XL

היקף של 115-125 בחרו מידה XXL

החשיבות של חגורת בטן אחרי לידה

חגורת בטן אחרי לידה או ניתוח קיסרי נותנת תמיכה ודחיסה לאזור המחלים, ובתוך כך מקטינה נפיחות ומשפרת את זרימת הדם. כידוע, בהריון האיברים הפנימיים נדחפים לצדדים, שרירי הליבה נמתחים ויש צורך בשרירי גב תחתון חזקים בשביל לפצות. לפיכך, חגורה אחרי לידה עוזרת לגוף להשתקם מהשינויים שעברו עליו ועדיף לקנות וללבוש אותה כמה שיותר קרוב ללידה הטבעית או הקיסרית, שכן היא תומכת את הגב התחתון בזמן ששרירי הליבה עדיין לא חזרו למצבם הקודם.

למעשה, חגורה לחיזוק שרירי הבטן תורמת גם לחזרת הרחם למקומו הטבעי, וכן לאיברים הפנימיים שזזו לצדדים, בעוד שרירי הבטן משוחררים ומחלימים. כמובן שחשוב גם ללבוש חגורת בטן אחרי ניתוח קיסרי, שכן פעולת הדחיסה מסייעת בהקטנת הכאבים, תוך הקטנת התלות בתרופות משככות כאב. ולבסוף ברור שצריך לבחור חגורה לאחר לידה שתהיה נוחה ללבישה לאורך היום, אוורירית, פשוטה לשימוש ושקל ללבוש ולהוריד אותה.

דרך האתר של בית מרקחת הנגב ניתן להזמין את החגורה שמתאימה לך במחיר נוח, בקלות ובמהירות. כמו כן, אנו מזמינים אותך להכיר מוצרים נוספים להריון ולידה המוצעים באתר, כמו תוספי תזונה ומוצרים להקטנת סימני מתיחה. במידה ואתה זקוקה להכוונה מקצועית או לסיוע בביצוע ההזמנה פני אל הצוות המקצועי של בית מרקחת הנגב בטלפון 08-6277016.

0.0 0
ממוצע דירוגים:
הוספת חוות דעת סגור
  • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
*
*
  • גרוע
  • מעולה
*
*
*
תגיות מוצר
שירות לקוחות