אזורי חלוקה: רחבי הארץ | עלות משלוח בהזמנות עד 500 ש"ח: ללא תרופות - 30 ש"ח | כולל תרופות - 40 ש"ח | מעל ל 500 ש"ח - משלוח חינם

חיפוש
תפריט סגור

ויט רצועות שעווה מוכנות לפנים

ויט רצועות שעווה מוכנות לשימוש להסרת שיער פנים
20 יחידות
ברקוד: 5201347400545

22 .90 ₪1.14 ל-1 יחידות

39 .90

₪2.00 ל-1 יחידות

משתתף במבצעים:

i h

תיאור מוצר

ויט רצועות שעווה מוכנות לשימוש להסרת שיער פנים. מתאימות במיוחד לאזורים רגישים ולהסרת שיער בשפה העליונה, לחיים וסנטר. רצועות השעווה מועשרות בתמציות שמנים ומשאירות את העור חלק, מועשר בלחות ובעל ניחוח עדין של ורדים. מהיר, קל ונוח לשימוש.

התוויה: לא
אזהרות: לשימוש חיצוני בלבד. יש לשמור על האריזה החיצונית לעיון חוזר בהוראות השימוש והאזהרות המלאות. לפני השימוש, יש לקרוא את האזהרות שעל גביי האריזה ולהקפיד למלא אחריהן. אין להשאיר את הקרם על העור למשך זמן ארוך יותר מ10 דקות בסה"כ. המוצר מיועד להסרת שיער מהרגליים ידיים,בית השחי וקו הביקיני בלבד. אין להשתמש על הראש,פנים,באיזור העיינים כגון גבות וריסים,בתוך האף או האוזניים,סביב פי הטבעת איזורים אינטימיים ורגישים,פטמות או כל אזור אחר בגוף. יש ללבוש כפפות בעת השימוש. אין להשתמש על וורידים,ורידים נפוחים,דליות,שומות,כוויות,יבלות,נקודות חן בולטות,עור פגום,מצולק,מוכתם,דלקתי,דק,מגורה,חתוך,בקוע,פצוע או שרוף או על עור הרגיש לשימוש בשעווה.יש להמתין 72 שעות בין שימושים. אם הינך נוטלת תרופות העלולות להשפיע על עורך או אם הינך סובלת מבעיות עור או כל מצב העלול להשפיע על העור יש להיוועץ ברופא לפני השימוש ברצועות השעווה. הסרת שיער אינה מתאימה לקשישים חולי סוכרת או לאנשים הנוטלים תרופות המכילות רטינואידים (נגזרות של ויטמין איי ) אם מעולם לא הסרת שיער בשעווה, מומלץ להתחיל בהסרת שיער מן הרגליים. רק לאחר שצברת ניסיון תוכלי להסיר שיער מאזורים רגישים יותר יותר כמו בית השחי וקו הביקיני . לפני השימוש יש לוודא שהעור יבש, לא מגורה ונקי מקרמים, שמנים או דוארדורנט.לפני כל שימוש בשעווה יש לבצע מבחן רגישות על שטח קטן בגודל ציפורן האגודל באזור ממנו את רוצה להסיר את השיער,בהתאם להוראות השימוש,מאחר והרגישות עלולה להתפתח בין שימוש אחד למשנהו.אם לאחר 24 שעות התוצאות משביעות רצון ואין תופעות לוואי, ניתן להמשיך בטיפול. אם הינך חשה עקצוצים או צריבה בזמן השימוש בקרם,הסירי מיד את הקרם ושטפי את עורך ביסודיות עם מים קרים. אם התחושה אינה נעלמת פני לרופא מומלץ לא להסיר שיער מאותו איזור פעמיים או יותר במהלך טיפול אחד. העור עשוי להיות רגיש למשך זמן קצר לאחר השימוש לכן המנעי מגירוד. מיד עם הופעת סימני גירוי. יש להמתין 24 שעות לפני שימוש בחומרים מבושמים, אנטי פרספירנט (תכישר נגד הזעה) באזור המטופל וכן לפני שימוש באמצעים לשיזוף מלאכותי,חשיפה לשמש או שחייה. אם אזלו לך המגבונים לניוקי שאריות השעווה ניתן להשתמש בצמר גפן טבול בשמן תינוקות.אין להשתמש במים,סבון או אלכוהול כיד להסיר את השעווה ש להרחיק מהישג ידם של ילדים.אין לבלוע במקרה של בליעה יש לפנות מיד לרופא ולהציג אריזה זו. יש להמנע ממגע עם העיניים. במקרה של מגע עם העיניים יש לשטוף היטב ומייד במים פושרים ולפנות לייעוץ רפואי ניתן לשימוש בזמן ההריון אך עלול לגרום לשטפי דם עקב רגישות העור בזמן ההריון.
אופן השימוש: לתוצאות טובות יותר מרחי מעט טלק כדי לוודא שהעור יבש לחלוטין לפני הטיפול בשעווה. יש למשוך את רצועת השעווה לאחור, כנגד כיוון צמיחת השיער, תוך שאת מקפידה שהרצועה תהיה קרובה ככל האפשר לעור בעת המשיכה, ככל שתמשכי מהר יותר כך הסרת השיער תהיה יעילה יותר . השתמשי ברצועות השעווה באופן עקבי כדי לא לדלג על אזור מסוים . 5 שלבים להסרת השיער- 1. הוציאו את רצועת שעווה כפולה ושפשפי אותה בין ידייך על מנת להקל על הפרדת רצועות השעווה. 2. הפרידי בזהירות בין הרצועות כאשר אץ אוחזת בלשונית האחיזה המיוחד. 3. הניחי רצועה אחת על העור כאשר לשונית האחיזה המיוחד בכיוון צמיחת השיער. שפשפי מספר פעמים והדקי היטב בכיוון צמיחת הישער. 4. החזיקי את עורך מתוח אחזי בלשונית האחיזה ומשכי בתנועה אחת מהירה בכיוון הנגדי לצמיחת השיער כאשר הרצועה קרובה לעורך ככל האפשר. 5. בסיום הטיפול יש להסיר ת שאריות השעווה בעזרת הנגבונים המצורפים או בעזרת צמר גפן טבול בשמן תינוקות.

0.0 0
ממוצע דירוגים:
הוספת חוות דעת סגור
  • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
*
*
  • גרוע
  • מעולה
*
*
*
שירות לקוחות