אזורי חלוקה: רחבי הארץ | עלות משלוח בהזמנות עד 500 ש"ח: ללא תרופות - 30 ש"ח | כולל תרופות - 40 ש"ח | מעל ל 500 ש"ח - משלוח חינם

חיפוש
תפריט סגור
Back to all

ויטמין E - מידע נוסף

ויטמין E - מידע נוסף

ויטמין E הוא ויטמין מסיס שומן.

נמצא בהרבה מאכלים כגון שמנים צמחיים, דגנים, בשר, עוף, ביצים, פירות, ירקות, שמן נבט חיטה. גם קיים כתוסף תזונה.

משתמשים בויטמין E לטיפול  בחסר ויטמין E שזה די נדיר אבל יכול לקרות באנשים עם מחלות גנטיות מסוימות או בפגים עם משקל לידה נמוך.

ישנם אנשים המשתמשים בויטמין E לטיפול ומניעה של מחלות לב וכלי דם כולל הסתיידות עורקים, התקפי לב, כאבים בחזה, כאבי רגליים כתוצאה מחסימה של עורקים ויתר לחץ דם.

ויטמין E גם משמש לטיפול במחלת הסוכרת וסיבוכיה. למניעת סרטן במיוחד סרטן הפה והריאות במעשנים, סרטן המעי הגס ופוליפים, סרטן קיבה ערמונית ולבלב.

ישנם אנשים המשתמשים בויטמין E  לטיפול במחלות מע' העצבים כולל אלצהיימר ודמנציות אחרות, מחלת פרקינסון, תסמונת הרגל חסרת המנוחה, התכווצויות ברגליים, אפילפסיה

כתוספת לתרופות אחרות. ויטמין E משמש גם לטילול במחלת הנטינגטון ומחלות עצב-שריר אחרות.

נשים משתמשות בויטמין E למניעת סיבוכי הריון כתוצאה מיתר לחץ דם, תסמונת קדם וסתית, כאבי מחזור, מנופאוזה, גלי חום הקשורים לסרטן שד ולטיפול וציסטות.

משתמשים בויטמין E להקטין נזק הנגרם מטיפולי דיאליזה והקרנות.

לעיתים משתמשים בויטמין E לשיפור הסיבולת הפיזית, העלאת האנרגיה, והגדלת הכוח בשרירים.

ויטמין E גם משמש לטיפול ב:

קטרקט, אסתמה, זיהומים בדרכי נשימה, בעיות עוריות, הזדקנות העור, כוויות שמש, בעיות בפוריות, ציסטיק פיברוזיס, אין אונות, תסמונת התשישות

הכרונית, כיב פפטי, ולמניעת אלרגיות.

יש אנשים שמורחים ויטמין E על העור למניעת הזדקנות העור 

הוויטמין גם מועיל כאשר מורחים אותו על העור הפנים או הגוף היות והוא נספג בקלות על ידי שכבת האפידרמיס של העור (השכבה החיצונית). טוקופרול הוא מרכיב אנטי אייג'ינג ומוצרי טיפוח עור רבים מוסיפים אותו להרכבם. יתרונו הוא בכך שהוא נלחם ברדיקלים חופשיים ומאט את הזדקנות העור.כמו כן שימוש בוויטמין E הוכיחה את עצמה בטיפול בצלקות, קמטים וסימני מתיחה וקווים. משחות רבות גם מכילות אותו בטיפול באדמומיות בעור ובפסוריאזיס היות והוא מזרז החלמה/התחדשות של תאי עור, מפחית דלקת ומעניק חיוניות ותורם לגמישות רקמת העור. היות והוא מאיץ התחדשות תאי עור משתמשים בו גם לטיפול בצלקות, אקנה, הצערת עור ואף להגנת העור מטיפולי כימותרפיה..

עדיף לצרוך ויטמין E בדיאטה מאוזנת מהמזון מפירות ירקות ודגנים מאשר לצרוך אותו כתוסף מזון.

איך ויטמין E  עובד:

ויטמין E הוא נוגד חמצון, מגן על תאי הגוף. עוזר להאט תהליכים הפוגעים בגוף האדם

מוצרים המכילים ויטמין E בבית מרקחת 

תגובות
כתוב תגובה סגור
שירות לקוחות