אזורי חלוקה: רחבי הארץ | עלות משלוח בהזמנות עד 500 ש"ח: ללא תרופות - 30 ש"ח | כולל תרופות - 40 ש"ח | מעל ל 500 ש"ח - משלוח חינם

חיפוש
תפריט סגור

דאודורנט ספריי אנטי-פרספירנט לגבר עם יעילות מוגברת עד 72 שעות

דאודורנט ספריי אנטי-פרספירנט לגבר עם יעילות מוגברת עד 72 שעות
150 מ"ל
ברקוד: 3337871331405

54 ₪36.00 ל-100 מ"ל

i h

תיאור מוצר

דאודורנט ספריי עבור גברים המעוניינים בדאודורנט עם יעילות ארוכת טווח (יעילות מוגברת עד 72 שעות) אפליקטור עם פעולה מדויקת המעניק הגנה גבוהה, מונע ריח, אינו מכיל אלכוהול ואינו משאיר סימנים לבנים. ללא אלכוהול*. ללא פראבן. נבדק גם בישראל על עור רגיש. *ללא אתיל- אלכוהול.

אזהרות: אירוסול דליק ביותר. מיכל לחץ. עלול להתפוצץ בחימום. הרחק ממקור חום, מלהבה גלויה, ניצוצות, משטחים חמים או מקור הצתה אחר. העישון אסור. אין לרסס על להבה גלויה או מקור הצתה אחר. אין לנקב או לשרוף, גם בתום השימוש. הגן מאור השמש. אין לחשוף לטמפרטורה הגבוהה מ- 50 מעלות צלזיוס. יש להימנע משאיפה מכוונת של המוצר. יש להשתמש בחדר מאוורר היטב. יש לרוקן לפני השלכה. יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. אין להשתמש במוצר אם ידועה רגישות לאחד מהמרכיבים. אין להשתמש על עור מגורה או פגום. יש להפסיק את השימוש עם הופעת סימני גירוי. אין לרסס לכיוון העיניים. במידה ונוצר מגע עם העיניים יש לשטוף מיד במים. הרחק מהישג ידם של ילדים. אין לבלוע.


אופן השימוש: יש לנער לפני השימוש. יש להתיז ממרחק של 15 ס"מ מהעור.  לשימוש בכל בוקר על עור נקי, יבש ושאינו מגורה.

לעור יבש ונקי למשך 72 שעות. אינו מותיר סימנים לבנים על העור

0.0 0
ממוצע דירוגים:
הוספת חוות דעת סגור
  • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
*
*
  • גרוע
  • מעולה
*
*
*
שירות לקוחות