אזורי חלוקה: רחבי הארץ | עלות משלוח בהזמנות עד 500 ש"ח: ללא תרופות - 30 ש"ח | כולל תרופות - 40 ש"ח | מעל ל 500 ש"ח - משלוח חינם

חיפוש
תפריט סגור

מצטערים - מוצר זה אינו זמין יותר

ג'ל קרם פנים ללילה אידיאליה סקין סליפ

טיפול במראה עור עמום, בעל גוון עור לא אחיד ומרקם מחוספס
50 מ"ל
ברקוד: 3337871330118

175 ₪350.00 ל-100 מ"ל

i h

תיאור מוצר

אידיאליה קרם פנים משקם ללילה

VICHY זיהה את תקופת המפתח של הלילה לתיקון איכות העור, במהלכה מנגנוני התחדשות העור פועלים בעוצמה רבה יותר: תקופת "השינה העמוקה". במקרים של איכות שינה ירודה, חוסר בשעות שינה או דפוסי שינה לא סדירים, פעולתם של מנגנונים אלה יכולה להשתבש. העור מאבד את "השינה העמוקה" שלו: כאשר מתעוררים, איכות העור אינה אידיאלית. במוצר קומפלקס מרכיבים חדשני ליצירת טיפול לילה ייחודי המסייע לעור לחקות את מנגנוני התחדשות העור, בדומה לשינה עמוקה: ויטמין B3, חומצה סליצילית LHA, חומצה היאלורונית, קפאין, שמנים משקמים, חומצה גליציריזית (Acide glycyrhizique)

מתאים לכל סוגי העור.
היפואלרגני. נבדק גם בישראל על עור רגיש
מכיל את המים הטרמליים ממעיינות וישי

ללא אתנול

אידיאליה סקין סליפ: טיפול במראה עור עמום, בעל גוון עור לא אחיד ומרקם מחוספס. בעת ההתעוררות, איכות העור נראית אידיאלית, העור חלק וזוהר יותר, גם אחרי לילה עם איכות שינה ירודה.

אזהרות: יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. אין לבלוע. אין להשתמש במוצר אם ידועה רגישות לאחד ממרכיביו. אין להשתמש על עור מגורה או פגום. יש להימנע ממגע בעיניים. להרחיק מילדים. מכיל קפאין.

אופן השימוש: למרוח מדי ערב על פנים נקיות.

1. הניחי כמות נדיבה של המוצר בשתי כפות הידיים.
2. מרחי בתנועות חלקות ואיטיות, תוך שימוש בכל כף היד: מכיוון צידי האף החוצה לקצות הלחיים, לרוחב המצח, עם קצות האצבעות על הרקות בתנועות מעגליות מהצד החיצוני פנימה.
3. סיימי בתנועות גלישה המתחילות מהרקות, לאורך הפנים מטה בסמוך לאוזניים ולצוואר ומעבר לעצמות הבריח. הפעילי לחץ קל עם כפות הידיים, להענקת תחושת רוגע לעור.

0.0 0
ממוצע דירוגים:
הוספת חוות דעת סגור
  • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
*
*
  • גרוע
  • מעולה
*
*
*
שירות לקוחות