אזורי חלוקה: רחבי הארץ | עלות משלוח בהזמנות עד 500 ש"ח: ללא תרופות - 30 ש"ח | כולל תרופות - 40 ש"ח | מעל ל 500 ש"ח - משלוח חינם

חיפוש
תפריט סגור

וישי מינרל 89 בוסטר במרקם ג'ל לפנים VICHY MINERAL 89

וישי מינרל 89 בוסטר יומי לחיזוק והזנת העור VICHY MINERAL 89 תחליב פנים מרענן במרקם ג'לי עדין - מכיל 89% מים טרמליים מהמעיינות של וישי בתוספת חומצה היאלורונית למראה זוהר ובריא של עור הפנים, נותן תחושה מרעננת של לחות והזנה.
50 מ"ל
ברקוד: 3337875543248

129 ₪258.00 ל-100 מ"ל

i h

תיאור מוצר

11  מרכיבים בלבד בפורמולה! רובה מורכבת מהמים הטרמליים של מעיינות וישי בצרפת אשר מכילים מינרלים טבעיים ויסודות קורט אשר תורמים להתחדשות העור והזנתו.

מינרל 89 מסייע לחזק את שכבת ההגנה החיצונית של העור ובכך עוזר לעמידות העור כנגד זיהום אויר ושאר המפגעים החיצוניים.

מתאים לכל סוגי העור, כולל עור רגיש! היפואלרגני.

אינו מכיל סיליקון, פראבנים או חומרי צבע.

ללא בישום וללא אלכוהול.

איך להשתמש: יש למרוח שתי טיפות על עור הפנים ולעסות על עור הפנים בתנועה סיבובית בבוקר ובערב.

מכיל 50 מ"ל

חשיבות השימוש בבוסטר לפנים

בחיי היומיום הפנים שלנו חשופות לגורמי נזק רבים, ביניהם זיהום האוויר, קרינת השמש, קור וחום, ולכך מצטרפים מצבים כגון מתחים נפשיים, תזונה לא מלאה ועוד. עקב כך, עור הפנים נוטה לאבד מהחומרים החיוניים שלו שתורמים לבריאותו, רעננותו ומוצקותו, ומינרלים מהווים חלק בלתי נפרד מכך. כפי שאתן בוודאי יודעות, קיימים לא מעט תכשירים לשמירה על שגרת טיפוח הפנים, המצטרפים לטיפולים מעת לעת אצל הקוסמטיקאית. אחד מהם הוא הבוסטר, בדומה לוישי מינרל 89, המגיע היישר ממעיינות וישי שבצרפת.


למעשה, מדובר בסרום המכיל חומרים שחודרים אל שכבות העור, יותר עמוק מאלו שאליהן מגיע קרם לחות. כמובן שלכל סרום כמו מינרל 89 של וישי יש את המרכיבים והסגולות שלנו, כאשר סרום איכותי הוא כזה המכיל שיעור גבוה של רכיבים פעילים, התורמים לרכות ולגמישות עור הפנים. אם תקראו על מינרל 89 וישי חוות דעת תגלו שהוא מומלץ על ידי נשים רבות, שנהנות מיתרונותיו לחידוש עור הפנים.

דרך האתר של בית מרקחת הנגב ניתן להזמין וישי מינרל 89 במחיר נוח, בקלות ובמהירות. כמו כן, אנו מזמינים אתכן להכיר מוצרים נוספים של דרמוקוסמטיקה לטיפוח העור, העיניים, השפתיים, השיער, הצוואר ועור הפנים. במידה ואתן זקוקות להכוונה מקצועית או לסיוע בביצוע ההזמנה הנכן מוזמנות לפנות אל הצוות המקצועי של בית מרקחת הנגב בטלפון 08-6277016.

0.0 0
ממוצע דירוגים:
הוספת חוות דעת סגור
  • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
*
*
  • גרוע
  • מעולה
*
*
*
תגיות מוצר
שירות לקוחות