אזורי חלוקה: רחבי הארץ | עלות משלוח בהזמנות עד 500 ש"ח: ללא תרופות - 30 ש"ח | כולל תרופות - 40 ש"ח | מעל ל 500 ש"ח - משלוח חינם

חיפוש
תפריט סגור

אמטריקס תמיסה טיפולית לציפורניים

לטיפול בציפוריניים הנגועות בזיהום פטרייתי או בפסוריאזיס
10 מ"ל
ברקוד: 7298074501094

138 .70 ₪1387.00 ל-100 מ"ל

i h

תיאור מוצר

אמטריקס תמיזה לציפורניים EMTRIX NAIL TRATMENT 

מהו אמטריקס?

* אמטריקס מיועד לטיפול בציפורניים הנגועות בזיהום פטרייתי (פטרת הציפורניים) או פסוריאזיס.ען וצורתן הטיבעית.

אמטריקס משפר מראה ציפורניים ששינו את צבען וצורתן הטבעית.

* יעילותו הוכחה במחקרים קליניים .

* שיפור הנראה לעין כבר לאחר 2-4 שבועות טיפול.

* נוח לשימוש, אין צורך בשיוף הציפורן.

איך אמטריקס פועל? אמטריקס הינו בעל השפעה קרטוליטית פיזיקלית ומפרק את התאים הפטרייתיים אשר בדרך כלל גורמים לזיהום פטרייתי בציפורניים. אמטריקס מגביר את ההידרציה, מחליק בעדינות את השכבות החיצוניות של לוחית הציפורן ועל- ידי שינוי הסביבה המיקרוסקופית של הציפורן ושלמות פני שטח הציפורן, שומר על הציפורן במצב טוב.

מרכיבים פעילים:Propylene Glycol, Urea, Lactic Acid, Sodium Hydroxide, Water.

הוראות שימוש: מרח/י אמטריקס על הציפורניים הנגועות פעם ביום, עדיף בערב, מיד לפני השינה. אחוז/י בשפורפרת וכוון/י את הפייה אל הציפורן, לחץ/י קלות על השפורפרת ופזר/י את התמיסה בעזרת הפייה. כסה/י כל ציפורן בשכבה דקה של התמיסה. חשוב למרוח את התמיסה גם מתחת לקצוות החופשיים של הציפורניים הנגועות. לאחר המריחה יש להניח לציפורן להתייבש במשך כמה דקות.

סימנים ראשוניים להטבה  נראים בדרך כלל לאחר 2-4 שבועות טיפול. משך הטיפול משתנה בהתאם למצב ההתחלתי אך, במקרים רבים יידרשו 3-6  חודשי טיפול להצגת תוצאות סבירות.
קישור לחוברת מידע באתר משרד הבריאות

איך אמטריקס פועל?

 

אמטריקס משנה את הסביבה המיקרוסקופית של הציפורן, משפר את שלמות פני שטח הציפורן ומונע גדילה של פטריות וחיידקים. אמטריקס מכיל שילוב של מרכיבים הפועלים באמצעים פיזיקאליים/כימיים. התמיסה שחודרת לציפורן הינה בעלת פעילות קרטוליטית (קילוף כימי עדין) יחד עם הוספה של לחות (הידרציה). הפעילות הקרטוליטית מסירה בעדינות את רקמת הציפורן הפגועה ומחליקה את השכבה החיצונית של לוחית הציפורן. הוספת הלחות מרככת את הציפורן ובכך מקלה על גזירה וטיפוח של הציפורן.

 

מרכיבים פעילים: Propylene Glycol, Urea, Lactic Acid, Sodium Hydroxide, Water.

 

הוראות שימוש:

 

מרח/י אמטריקס על הציפורניים הנגועות פעם ביום, עדיף בערב, מיד לפני השינה. אחוז/י בשפורפרת וכוון/י את הפייה אל הציפורן, לחץ/י קלות על השפורפרת ופזר/י את התמיסה בעזרת הפייה. כסה/י כל ציפורן בשכבה דקה של התמיסה. חושב למרוח את התמיסה גם מתחת לקצוות החופשיים של הציפורניים הנגועות. לאחר המריחה יש להניח לציפורן להתייבש במשך כמה דקות. סימנים ראשוניים להטבה נראים בדרך כלל לאחר 2-4 שבועות טיפול.

EMTRIX – הינו תכשיר רפואי  שאינו דורש מרשם רופא (רשום כאמ"ר), אשר פותח ע"י רופאי עור ומיוצר ע"י חברת מוברג דרמה השבדית.  EMTRIX הוכיח יעילות קלינית במספר מחקרים קליניים שבהם השתתפו מעל  500 מטופלים . EMTRIX משווק בהצלחה רבה ברוב מדינות  אירופה, ארה"ב ואוסטרליה.


נוסחת הפטנט בEMTRIX   מכילה  את המרכיבים הבאים:

Propylene Glycol – פעילות קרטוליטית, פעילות אנטי פטרייתית

Urea –  פעילות קרטוליטית, הידרציה

Lactic Acid- הידרציה, פעילות   אנטי בקטריאלית


הפעילות המשולבת של המרכיבים משנה את הסביבה האוסמוטית של הציפורן ,מעכבת התפתחות של פטריות וחיידקים ומסייעת בצמיחה של ציפורן בריאה.  מחקר מבוקר כפול סמיות לעומת פלצבו  ב 493 מטופלים הוכיח ש  EMTRIX  הינו בעל פעילות אנטי פונגלית מהירה. תוצאות המחקר הראו  שכבר לאחר 8 שבועות טיפול  נצפתה תרבית שלילית לדרמטופיטים ב 95% מהמטופלים (1 ).  מחקר נוסף  שהתבצע על 75 מטופלים הראה ש 77%  מהמטופלים באמטריקס חוו שיפור כלשהו במראה הציפורן כבר לאחר שבועיים טיפול ו 88% מהמטופלים לאחר 4 שבועות טיפול.(2)


יתרונות  התכשיר:

EMTRIX-   מביא לשיפור מהיר במראה הציפורן הנראה לעיין כבר לאחר 2-4 שבועות טיפול (2)

EMTRIX – טיפול נוח לשימוש, פעם ביום וללא צורך בשיוף הציפורן

EMTRIX – בטוח לשימוש , ניתן להשתמש גם בילדים, בהריון ובהנקה. (3)


יתרונות אלו מובילים להיענות גבוהה מצד המטופל , להתמדה ולתוצאות מהירות יחסית. 

עלון לצרכן

יצרן:
מוברג דרמה AB ברומה, שוודיה.

0.0 0
ממוצע דירוגים:
הוספת חוות דעת סגור
  • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
*
*
  • גרוע
  • מעולה
*
*
*
שירות לקוחות