אזורי חלוקה: רחבי הארץ | עלות משלוח בהזמנות עד 500 ש"ח: ללא תרופות - 30 ש"ח | כולל תרופות - 40 ש"ח | מעל ל 500 ש"ח - משלוח חינם

חיפוש
תפריט סגור

מצטערים - מוצר זה אינו זמין יותר

אידיאליה קרם עיניים לעיניים רגישות

קומפלקס רכיבים פעיל DRM-Bright + קפאין + ויטמין B3 + מרכיבים מאירים, המטפלים בכל הגורמים המשפיעים על מראה אזור העין
15 מ"ל
ברקוד: 3337871323561

145 ₪966.67 ל-100 מ"ל

i h

תיאור מוצר

חדשנות: הטיפול העיניים הראשון מ- VICHY המשלב קומפלקס רכיבים פעיל DRM-Bright + קפאין + ויטמין B3 + מרכיבים מאירים, המטפלים בכל הגורמים המשפיעים על מראה אזור העין. מתאים לכל סוגי העור, גם לעור רגיש. נבדק גם בישראל והוכח כמתאים לעיניים רגישות היפואלרגני, ללא פראבן, נבדק גם בישראל על עור רגיש. מכיל מים טרמליים ממעיינות וישי הקרם מאיר ומרכך באופן מיידי את מראה העיגולים השחורים. לאחר 4 שבועות, ניתן לראות שינוי*: 21%- מראה עיגולים שחורים 23%- מראה סימני עייפות 25%- מראה הקמטוטים באזור העיניים *מחקר קליני, 39 נשים, 4 שבועות.

אזהרות: יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. אין לבלוע. אין להשתמש במוצר אם ידועה רגישות לאחד ממרכיביו. אין להשתמש על עור מגורה או פגום. להרחיק מילדים. יש להימנע מחדירת החומר לתוך העיניים.
אופן השימוש: לחצי בעדינות על קצה השפורפרת והוציאי כמות קטנה של הקרם על האפליקטור. בעזרת האפליקטור, התחילי במריחה מתחת לעיניים מהצד הפנימי כלפי חוץ. חזרי על פעולה זו מספר פעמים (באמצעות האפליקטור בלבד) עד למריחה שווה של הקרם על כל אזור העיניים. במידה ונשאר קרם, טפחי על העור עם קצות האצבעות עד לספיגתו המלאה. בסיום השימוש, נגבי ונקי את האפליקטור עד לשימוש הבא. למידע נוסף, ראי צידה הפנימי של האריזה.

0.0 0
ממוצע דירוגים:
הוספת חוות דעת סגור
  • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
*
*
  • גרוע
  • מעולה
*
*
*
תגיות מוצר
שירות לקוחות